شومینه الکلی اتانولی پاییز

تولید برنر و مشعل دکوراتیو با شعله طبیعی

شومینه الکلی اتانولی پاییز

تولید برنر و مشعل دکوراتیو با شعله طبیعی

۱٫مجموعه پاییز به عنوان اولین و تنها تولید کننده اختصاصی شومینه الکل سوز. از سال ۱۳۹۲ در زمینه طراحی، تولید و پخش برنر (یا مشعل الکل سوز شومینه =اتانولی) فعالیت دارد.

۲٫شومینه اتانولی با مصرف پایین و ایجاد شعله ظریف و چشمگیر فضای بسیار دلنشینی برای شما ایجاد میکند.

۳٫به دلیل سادگی در اجرای این سبک محصولات. تقریباً هر ایده شومینه که مصرف کننده یا دکوراتور داشته باشند قابل اجرا هست.

۴٫تصاویر سایت و شبکه های اجتماعی ما یا سایر‌ ژورنالهای دکوراسیون طرح های قابل اجرایی هستند که امکان ساخت آنها با برنرهای تولیدی به آسانی میسر می‌باشد.

۵٫با توجه به اینکه شعله ایمن، زیبا و زرد رنگ و ملایم مهمترین معیار ما برای طراحی محصولات بوده. برنر های تولیدی این مجموعه عموماً به صورت توکار و با حداقل اضافات بیرونی و به با گارانتی دو ساله. و به ساده ترین شکل ممکن محاسبه، طراحی و ساخته میشوند. تمام قطعات مورد نیاز در قسمت توکار داخل یک یا دو محفظه قرار گرفته تا شعله ظریف آنها به بهترین شکل ممکن جلوه کند.

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.